sestdiena, 2012. gada 28. janvāris

Manas domas par Latvijas drēbju internetveikaliem; iedvesmojies no Kimas Kardašjanas

Manis solītais raksts ar atradumiem Latvijas internetveikalos ir klāt! Iesākumā īsumā pastāstīšu par to, kā man gāja taisot šo rakstu un secinājumiem, kurus es pēcāk izdarīju.
Veidojot šo rakstu centos atrast maksimāli daudz drēbju internetveikalus, kuri ir Latvijas izcelsmes. Ne ārzemju lapas, kuras sūta preces arī uz Latviju, bet tieši Latvijas. Teikšu godīgi, biju mazliet vīlusies. Daudzās lapās ieejot man šķita, ka esmu nonākusi tirgū. Vecmodīgi apģērbi, vai vēl trakāk - modeles bezgaumīgi un neatbilstoši uzkrāsotas, bez tam lielākā daļa drēbju ir ar milzīgu dekoltē un atklāj vairāk kā tādam apģērbam vajadzētu. Ja neņem vērā, ka ārā ir ziema, es nevaru iedomāties gandrīz nevienu darba vietu, uz kuras pārrunām varētu ierasties žaketē, kura atklāj vairāk nekā aizsedz. Protams, tas neattiecas uz dažiem intīmās apakšveļas veikaliem uz kuriem es arī 'uzdūros'.
Nākamais, kas mani neapmierināja ir nepārdomātais lapas dizains. Daudzās mājaslapās meklējot konkrētu lietu man nācās caurskatīt visu klāstu, jo nebija meklētāja. Par gaumi šoreiz nestrīdēsimies.
Nemācēšu gan pastāstīt par piegādi, jo neko nepasūtīju un neesmu pasūtījusi. Arī latviešu dizaineru lapas manā sarakstā pagaidām ir tikai dažas.
Pēc ilgāka laiciņa meklēšanas es biju izveidojusi sarakstu ar veikaliem, kuri mani apmierināja. No tiem arī ir drēbes un aksesuāri, kurus es piemeklēju. 
Vai Jūs kādreiz esat kaut ko iegādājušās kādā no Latvijas internetveikaliem? Būšu priecīga, ja pastāstīsiet komentāros. :)

Bet nu, ķersimies klāt pie seta. Šoreiz izvēlējos Kimu Kardašjanu, jo mani ļoti piesaista šis apģērbs un viņas stils kopumā. Līdzīgus apģērbus bija ārkārtīgi grūti atrast, ceru, ka man piedosiet, bet, domāju - galvenais ir iedvesmoties.

Kima Kardašjana

uzklikšķini uz bildēm, lai tās redzētu lielākas
1. Soma.  Ls 25.00, natali.lv
2. Blūze. Ls 18.00, natali.lv
3. Žakete. Ls 23.99, starstyle.lv
4. Lakats. Ls 13.99, halens.lv
5. Saulesbrilles. Ls 21.99, halens.lv

Būtu lieliski, ja es varētu kaut ko līdzīgu uztaisīt no Latviešu dizaineru apģērbiem, bet pagaidām manā rīcībā ir tikai dažas mājaslapas, tādēļ es būtu pateicīga, ja Jūs man atstātu komentāros savus mīļākos internetveikalus, un arī, ja iespējams - kādu mūsu pašu dizaineru. Priecīgu iepirkšanos!

P.S. Tagad ir iespējams sekot līdzi jaunākajām bloga ziņām ar e-pasta palīdzību, kā arī ieteikt visu blogu, ne tikai vienu rakstu, twitterī! Meklē lodziņu labajā pusē un ieraksti tajā savu e-pastu! Liels paldies. :)

1 komentārs: